Prvi online godišnjak u Srbiji

Studenti FON-a svakako ne spadaju u grupu „klasičnih“ (šta god to značilo), a to će vam reći ne sami studenti već projekti i rezultati koje ostvaruju i koji ostaju iza njih. Da li su to takmičenja u studijama slučajeva, kvizovi znanja, čak i u sportu FON ima jako zapažene rezultate ili su to studentske organizacije, interni ili eksterni projekti FON-a, uvek možete pronaći nešto zanimljivo ili interesantno što drugi studenti drugih fakulteta nisu do sada radili.

Tanjin tvit danas me naveo da napišem ovaj tekst. Jako puno istine u tvitu, kada malo bolje pogledate i počnete da se krećete u poslovnim krugovima, šanse da „naletite“ na nekog FON-ovca u nekoj firmi su jako velike, i to su uglavnom jako uspešni pojedinci. Samo ja koliko poznajem ljude sa FON-a koji rade u najprestižnijim IT i marketinškim firmama, a siguran sam da ih ima daleko više.

 

Kao što svi verovatno već znaju na FON-u možete pronaći sijaset studentskih organizacija, ima tu jako kvalitetnih, manje kvalitetnih, neke su zanimljive, druge nisu, neke ja lično gotivim druge pak ne. Jedna od zanimljivijih je časopis InterFON. Nemaju štampano izdanje već se fokusiraju online. Do sada su imali jako lepe akcije i solidno rade svoj posao, naravno uvek može bolje i trebalo bi par stvari da unaprede ali to sam im već lično rekao :). Ono što je meni zapalo za oko je trenutno aktuelna akcija „prvi online godišnjak u Srbiji“.

Ovo me podsetilo na one stare leksikone, ako se neko seća, ove nove „internet generacije“ ne verujem da su to doživele, ali ja mator konj se svakako toga sećam, čak bi bilo zanimljivo videti da li neko još uvek čuva neki od njih :).

Koliko sam ja skapirao ideja je da se za sada samo studenti FON-a upisuju u godišnjak a ako akcija uspe onda će se proširiti i na sve ostale. Naravno, niste FON-ovac ako ne provučete i poslovnu ideju kroz neki projekat :). Pa tako pored poruke koju ostavljate za kasnije naraštaje ili za podsećanje, možete ostaviti i LinkedIn profil koji budući poslodavci mogu da vide. Interesantno je da će svi svršeni studenti FON-a sa najosnovnijim informacijama biti na jednom mestu, pa ako nekoj firmi treba FON-ovac znaće gde da potraži.

Meni je interesantno i to da se recimo za par godina društvo sa fakulteta okupi na nekom druženju, ili sve popularnijem #fonUP-u, a kolege iz InterFON-a mogu napraviti mini izložbu godišnjaka gde ćemo se prisetiti lepih vremena tokom studiranja.

Niste se još uvek upisali?
Trk po olovku… mislim trk po računar pa na upisivanje!


Godisnjak
Ostavite odgovor

